16 iulie 2012

De ce merg la Referendum

Peste două săptămâni vom merge la vot și vom răspunde la întrebarea dacă mai vrem sau nu ca Băsescu să fie președintele României. Atât! Aceasta este singura temă a acestui referendum. Acum nu avem de ales între mai mulți candidați, mai multe proiecte politice sau între diverse doctrine.

PDL și Traian Băsescu știu că de data aceasta majoritatea populației este împotriva lor și de aceea încearcă să abată atenția de la adevăratul subiect al acestui referendum. PDL-iștii ziceau că vom circula iarăși cu pașapoarte prin Europa, că nu vom mai primi fonduri europene sau tot felul de astfel de aberații. Își dau seama că sunt prostii dar încearcă dă creeze neliniștite publică și o spaimă națională și să ne inoculeze ideea că fără Băsescu totul se duce de râpă, că numai el are soluții pentru România. Dacă Băsescu are aceste soluții de ce nu le-a aplicat de opt ani încoace?

Demiterea lui Traian Băsescu nu este decât intrarea în normalitate. Consider că ne ajung anii de scandaluri avându-l ca principal protagonist pe președintele suspendat. Niciun alt președinte nu a fost atât de conflictual și nu a încercat cu atâta înverșunare să acapareze toată puterea posibilă. Corupția a atins cote fără precedent, minciuna a fost politică de stat, sistemul clientelar a furat tot ce a putut.

Așadar, în 29 iulie avem o misiune simplă. Trebuie ca românii să aleagă dacă îl mai vor sau nu pe Băsescu și pe gașca lui de hoți. Un DA la referendum va însemna un vot pentru o Românie liniștită și normală. Eu asta îmi doresc în primul rând. Dacă va exista o minimă înțelegere și un minim respect între cei care conduc țara cu siguranță se vor putea face multe. Nu dintr-o dată. Dar acel DA poate fi primul pas spre o altfel de politică.

19 comentarii:

  1. Oricum nu cred k Basescu se va lasa dat jos atat de usor...

    RăspundețiȘtergere
  2. Daca vrem o schimbare ar trebui sa mergem la referendum :)!

    RăspundețiȘtergere
  3. ceea ce incearca acest partid se numeste manipulare publica prin acele mijloace..eu am sa merg si am sa votez demiterea lui ca numai rau a facut

    RăspundețiȘtergere
  4. Esti politician si cred k faci parte din USL, sau esti alturi macar de acest partid, din moment ce crezi k asa ar fi mai bine..eu sunt la facultatea de stiinte politice si vad altfel lucrurile..nu vreau sa fac contradictie dar parerea mea este ca el sa isi termine mandatul normal...si dak D-l Crin si crede asa tare - impreuna cu Ponta - sa candideze la alegerile prezidentiale si sa le castige pe drept nu atacand miseleste pe durata mandatului lui Basescu pt k astfel nu face nimic altceva decat mie sa imi puna indoiala dak este bun ca si presedinte sau are probleme e caracter daca ataca pe la spate impreuna cu acelasi Ponta.... toti cer ca oresedintele sa foe mediator in stat.....Antonescu daca va fi prezedinte crezi k va indeplini aceasta functie din moment ce a avut grija sa faca un conflict cu PDL-ul??? eu cu siguranta il sustin pe Basescu la acest referendum si nu fac parte din nici un partid si nici nu am de gand momentan..aceasta este viziunea mea ca simplu cetatean al Romaniei!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ai dreptate, sunt membru al PNL de peste 9 ani si sunt mandru de asta.
      De data aceasta nu este vorba decat de un singur lucru: daca il mai vrem sau nu pe Basescu sa ne fie presedinte. Acum nu e vorba de Antonescu sau Ponta. Abia in cazul in care Basescu nu va mai fi presedinte vom putea vorbi de cei doi, daca unul dintre ei va candida. Dar pana atunci problema este simpla.
      Si mai cred ca Antonescu va fi mult mai echilibrat decat Basescu daca va fi presedintele Romaniei. De fapt sunt sigur de asta

      Ștergere
    2. fara Becali si Antonescu

      Ștergere
  5. nu cred ca va pica basescu de la presedentie :(

    RăspundețiȘtergere
  6. Iti sustin articolul insa nu e totul chiar asa simplu precum pare ..

    RăspundețiȘtergere
  7. eu sunt aproape sigura ca o sa pice basescu

    RăspundețiȘtergere
  8. De ce sa merg la Referendum ? Buna intrebare. Pai pentru ca in primul rand vreau o schimbare. Desi stiu ca nu e de ajuns sa merg doar eu, sper ca mai multi sa gandeasca ca mine si sa vina . Trebuie sa il dam jos pe Basescu !

    RăspundețiȘtergere
  9. Eu nu il pot vedea pe Antonescu ca fiind un bun presedinte pentru ca nu va indeplini functiile pe care i le prevede constitutia pentru ca nu va fi un bun mediator atata timp cat conflictul este foarte aprins intre cele doua partide... Si mai sunt si alte motive pentru care sunt de parere ca Antonescu ajuns la putere va implementa mult mai multe prostii decat a facut-o Basescu... Tara nu are nevoie de conducatori care merg pe interes si lucruri din acestea! Nici Basescu nici Antonescu nu sunt buni! Trebuie sa ne gandim ca avem nevoie de dezvoltare si crestere si nici unul nu ne va oferi acest lucru. Sunt foarte multe probleme care exista in stat si trebuie sa fie rezolvate dar nu cu ajutorul celor doi. Dar pe altcineva pe cine sa alegem presedinte? Toata politica este ca un boomerang dar trebuie schimbata!

    RăspundețiȘtergere
  10. Mai intai haideti sa scapam de basescu si pe urma sa vorbim de ceilalti pentru ca in principal acum noi pe basescu nu-l mai vrem la putere...eu am sa merg pentru ca nu mai vreau ca acest personaj sa ne conduca,vreau sa se schimbe ceva

    RăspundețiȘtergere
  11. eu merg la referendum doar ca sa votez impotriva actualului nostru presedinte

    RăspundețiȘtergere
  12. Pai... ca sa sper ca impreuna, cu cat suntem mai multi cu atat mai bine, il vom da jos de la putere pe Basescu!!

    RăspundețiȘtergere
  13. din cate stiu eu suntem o majoritate care dorim sa-l dam jos de la putere si asa ca vom merge

    RăspundețiȘtergere
  14. eu nu merg nicaieri pentru ca orice s-ar vota tot cum vor ei va iesi

    RăspundețiȘtergere
  15. Eu merg la vot..e dreptul meu..si e obligatia mea ca cetatean..:)

    RăspundețiȘtergere
  16. Desigur ca vom merge. Cu cat mai multi, cu atat mai bine si mai multe sanse de a-l da jos !

    RăspundețiȘtergere
  17. am mers la referendu, am votat, mai apoi si...lucrurile incep sa intre in normalitate?

    RăspundețiȘtergere