27 mai 2012

Am ajuns la mâna voastră

După cum știți, sunt membru al Partidului Național Liberal de ani buni, cam nouă la număr, ani în care am încercat să fac politică așa cum mi-a dictat felul meu de a fi. Nu am fost niciodată genul care să promit lucruri irealizabile, sau să nu mă țin de cuvânt. Și nici nu voi fi. Nu m-am remarcat prin scandaluri sau atacuri la persoană, ci doar prin ceea ce am făcut, ceea ce am realizat prin muncă, prin multe zile dedicate acestui partid în rândurile căruia am intrat nu forțat de împrejurări sau pentru beneficii materiale, ci datorită principiilor pe care le am și care se regăsesc în doctrina liberală.

Iată că aceste alegeri le întâmpin din postura de candidat pentru una dintre funcțiile de consilier județean. De data aceasta vin în fața prietenilor, cunoscuților, colegilor, dar și a oamenilor pe care nu-i cunosc pentru a le solicita votul, de fapt pentru a le solicita încrederea. Este pentru prima dată când candidez la o funcție publică, pentru prima dată când poziția pe lista de consilieri județeni îmi oferă o șansă de a ocupa această funcție.

Pentru a obține această încredere, nu pot să promit că voi face o autostradă sau că voi aduce la zero șomajul din județ sau că nu știu ce alte minuni voi face. Sunt același om pe care îl știți, unii de pe internet, unii personal, iar la fel cum mi-am făcut treaba până acum peste tot pe unde am fost, mi-o voi face și din postura de consilier județean, asta dacă voi, alegătorii, veți decide că merit un loc în Consiliul Județean Alba.

Pot promite în schimb un singur lucru și anume că voi încerca să fac o altfel de politică. Întotdeauna am considerat că politica este un război, dar un război al ideilor, al proiectelor, al principiilor, nu unul în care își au loc atacurile sub centură, la familie sau atacurile „fabricate”. Și chiar cred că se poate ca politica să se facă în alt fel.

Un fapt care m-a bucurat și m-a ambiționat este o discuție dintre un jurnalist albaiulian și un dinozaur” al politicii locale dintr-un partid advers. Politicianul spunea că cel mai multe se teme de faptul că liberalii au propus pentru funcțiile de consilier mulți oameni tineri. Și m-am întrebat de ce se tem politicienii vechi de cei tineri? Iar răspunsul a venit repede! Pentru că noi, cei din generațiile tinere putem face o altfel de politică, o politică mai curată, mai corectă și diferită față de ce a fost până acum și cu care au fost obișnuiți acei “dinozauri” ai politicii. Omului îi era frică să nu fie scos din joc.

Așadar, mai în glumă, mai în serios, iată că a venit momentul în care am ajuns la mâna voastră! Mereu am repetat vorbele lui Abraham Lincoln: “Votul este mai puternic decât glonțul”. Și vă mărturisesc că așa este! :) O simt acum foarte bine!

56 de comentarii:

  1. Iti doresc succes in aceasta intreprindere ca de altfel si celorlalti colegi care candideaza. Sa castigati cat mai multe locuri de consilier si normal presedentia. Un sfat imi permit pentru cei tineri: fiti atenti sa nu va molipsiti odata ajunsi pe pozitii inalte de aroganta si dispret. La unii deja sunt observabile. Si atunci nu va veti deosebi cu nimic de dinozaurii de acum indiferent din care partid fac parte.

    RăspundețiȘtergere
  2. pfuai...ma enervez numai knd aud de politica!

    RăspundețiȘtergere
  3. mult succes in ceea ce faci :)....si speram ca tu sa nu fii la fel ca ceilali..

    RăspundețiȘtergere
  4. mult succes!sper sa ai noroc si sa iti realizezi visele, la fel si pe ale celorlalti!

    RăspundețiȘtergere
  5. Cum suna asta"am ajuns la mana voastra":))

    RăspundețiȘtergere
  6. atata dreptate are Caragiale cu toate ca diferenta e de multi ani ...like!

    RăspundețiȘtergere
  7. Cum ai zis si tu generatiile tinere au altfel de convingeri, o alta politica, normal sa se teama sa lase locul astora mai tineri...

    RăspundețiȘtergere
  8. Mai normal sa le fie frica..pentru ca noi astia tinerii am indurat pana acum consecintele tuturor promisiunilor lor...si am cam vrea sa luam atitudine! Bravo tie! sa nu te lasi

    RăspundețiȘtergere
  9. nici nu stiu ce sa zic...dar sa ai succes!

    RăspundețiȘtergere
  10. cand vad politica la televizor schimb postul nu suport cand vad cum suntem mintiti

    RăspundețiȘtergere
  11. Mai bine mai putine promisiuni dar mai multe realizari....

    RăspundețiȘtergere
  12. Asta nu realizam..ca politicienii de fapt sunt la mana noastra ..dar...suntem prea orbiti de ei..

    RăspundețiȘtergere
  13. Asa este, promisiunile se fac atunci cand se pot respecta

    RăspundețiȘtergere
  14. mult suces .speram ca vei fii diferit:)

    RăspundețiȘtergere
  15. Cu toti ne-am saturat de promisiuni desarte...va veni oare vremea cand vom privi viitorul optimist?

    RăspundețiȘtergere
  16. nu pot decat sa-ti urez mult succes in continuare

    RăspundețiȘtergere
  17. Era si cazul sa mai intre si tineri in ''afacerea'' asta...Mult succes in continuare!

    RăspundețiȘtergere
  18. Bravo! mult curaj si multa ambitie:)

    RăspundețiȘtergere
  19. a fost o perioada cand am tinut si eu cu acest partid,dar acest lucru s-a terminat destul de repede... dar tie iti urez mult succes in continuare

    RăspundețiȘtergere
  20. Uneori mai avem nevoie si de ajutorul celorlalti

    RăspundețiȘtergere
  21. Degeaba sunt la mana noastra daca nu stim sa ii deosebim..:)

    RăspundețiȘtergere
  22. Asa este, uneori mai ai nevoie si de ajutorul celorlalti

    RăspundețiȘtergere
  23. Toti sunt la un moment dat la mana noastra, dar... dupa ajungem noi la mana lor si e mai naspa...

    RăspundețiȘtergere
  24. ajungeti la mana noastra cred ca doar o singura data in 4 ani,atunci cand se fac alegeri:)))

    RăspundețiȘtergere
  25. singurii care sunt la mana cuiva suntem noi pentru ca am ajuns niste sclavi in propria tara

    RăspundețiȘtergere
  26. Se inverseaza rolurile..roata nu sta pe loc niciodata..

    RăspundețiȘtergere
  27. Fiecare la randu nostru ajungem la mana cuiva ..

    RăspundețiȘtergere
  28. Tot timpul ajungi sa ai nevoie de ajutorul celorlalti din jur

    RăspundețiȘtergere
  29. noi suntem la mana voastra pentru ca depindem de voi

    RăspundețiȘtergere
  30. E cu dus si intors..acum tu de noi..dupa aia noi de tine!:)

    RăspundețiȘtergere
  31. Voi sunteti la mana noastra doar cand sunt campaniile electorale, alegerile etc. Insa noi suntem la mana voastra tot timpul ..

    RăspundețiȘtergere
  32. adevarat.voi depindeti de noi doar la alegeri poate nici atunci insa noi depindem de voi si de ideile voastre mereu

    RăspundețiȘtergere
  33. fiecare vede politica in felul lui...eu iti urez succes

    RăspundețiȘtergere
  34. atunci cand vine vorba de alegeri toti sunteti la mana noastra si incercati sa ne pacaliti cu atatea si atatea...

    RăspundețiȘtergere
  35. Sa ai mult succes si sa te gandesti mereu la cei care te voteaza pentru ca au incredere ca vei face ceva bun pentru ei, pentru tara asta!

    RăspundețiȘtergere